KERSHAW nože
KERSHAW nože

Kershaw opět skladem za SUPER CENY.

Kontakt

Informace o objednávkách a produktech
Pokud vás zajímá stav vaší objednávky, případně se chcete dohodnout na osobním odběru, či zjistit dostupnost tovaru.
Volejte Po - Pá (8:00 - 16:00)
Odpovídáme obvykle do 24 hodín info@knifestock.eu
Obrázok nožíkov - KNIFESTOCK

Navštivte nás osobně v Bratislavě

Bratislava - Petržalka
Einsteinova ul. 18
85101 Bratislava

Po - Pá  10:00 - 21:00
So - Ne  9:00 - 21:00

Obchod je řádně otevřen během otevíracích hodin. 
Na prodejně lze platit v hotovosti i bezkontaktně kartou.

FAQ - často se nás ptáte

Seznam nejčastějších otázek a odpovědí, které se nás ptáte. Pokud máte specifický dotaz využijte prosím formulář v pravé části, na který se vám budeme snažit co nejrychleji odpovědět.

Jaká je průměrná doba dodání zboží?

Doba dodání zboží závisí na naší skladové dostupnosti.

Zboží označený skladem expedujeme každý pracovní den. Průměrná doba dodání přes zvolenou kurýrní službu vrámci České republiky je 2-3 pracovní dny. Při zvolení České pošty je průměrná doba dodání 2-3 pracovní dny. Stav vaší objednávky si víte sledovat pomocí sledovacího čísla, která jste přijali do vaší emailové schránky. 

U produktů, které nemáme skladem ,doba dodání závisí od výrobcu/ dodávateľa. Tato doba dodání závisí hlavně na rychlosti přepravy a dostupnosti zboží v externím skladu, který se může nacházet i mimo Slovenska. obzvláště pri aktuálnych opatreniach na hraniciach nevieme zaručiť rovnakú rýchlosť dodania z iných zemí

Pro přesné informace o doručení takové objednávky nás neváhejte kontaktovat, ať už telefonicky na čísle +‭421 2 3217 992‬2 nebo pomocí kontaktního formuláře.

Jak mohu za zboží zaplatit?

Při objednávkovém procesu máte možnost výběru z různých nabízených platebních možností.

Za Vaše zboží můžete zaplatit těmito způsoby:

  1. Platba kartou online - přes bezpečný platobní portál. Nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby.
  2. Platba převodem na bankovní účet - čísla bankovních účtů naleznete níže. Pro správnou platbu je nutné vyplnit správně variabilní symbol - číslo vaší zálohové faktury, jinak není možné platbu správně spárovat, což může prodloužit dobu dodání zboží.
  3. Platba na dobírku při přebírání zboží od kurýra - v závislosti na způsobu zvolené přepravy lze za zboží zaplatit i kartou.
  4. Platba v hotovosti při osobním odběru - platba v některé z našich prodejen.
  5. Platba na fakturu - vhodné pro velkoodběratele.

 

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím, na kupujícího. Fakturační údaje kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky.

Co dělat, pokud se zbožím nejsem spokojen a chci ho vrátit?

V případě, že objednané zboží není podle Vašich představ, je možné jej vrátit zpět. Díky našemu jednoduchému procesu vrácení zboží to zvládnete jednoduše, rychle a hlavně bez starostí.

Postup na vrácení zboží:

  1. Zboží můžete vrátit až do 14 dnů od Vašeho přijetí zboží do rukou
  2. Vyplňte formulář na vrácení zboží
  3. V posledním bodě formuláře nám nahrajte fotografii nebo sken faktury/bločku a fotografii zabaleného produktu v originálním balení
  4. Odešlete formulář na vrácení zboží.

 

Při odesílání Vašeho zboží máte dvě možnosti:

  1. Kontaktujete nás na telefonním čísle nebo emailem a vyřídíme Vám svoz kurýra, který Vás bude kontaktovat ohledně času a místa převzetí zboží na vrácení. Po přijetí zboží v našem skladu Vám bude vrácena částka, která bude ponížená o poplatek 135Kč za náklady dopravy.
  2. Zabalíte a odešlete zboží na vlastní náklady na adresu:

    Shadow Slovakia s.r.o.
    Budovateľská 5
    940 02 Nové Zámky
    Slovenská republika

  3. Zabalíte a odešlete zboží přes jakékoliv smluvní výdejní místo Zásilkovne, při předání balíku je třeba uvést obsluze naše identifikační číslo 96565377. Obsluha štítek vytiskne a vydá Vám doklad o uložení zásilky. Po obdržení balíku Vám bude částka za zboží vrácena, případně bude zboží vyměněno.

 

Podmínky pro vrácení zboží:

  1. Datum odeslání zboží na vrácení musí být do 14 dnů od jeho přijetí.
  2. Musíte vyplnit formulář na vrácení zboží, včetně čísla bankovního účtu ve formě IBAN.
  3. Zboží nesmí být použit, musí obsahovat všechny originální štítky a vysačky, zabalený v originálním balení, tak aby bylo možný následného dalšího prodeji.
  4. V případě zjištění poškození zboží máme nárok na snížení vratné částky o náklady spojené s uvedením do prodejního stavu.

 

Další informace o možnosti vrácení naleznete v reklamačních podmínkách.

Jak jsou zpracovávány moje osobní údaje?

Zabezpečení osobních údajů našich zákazníků je u nás na prvním místě. Při provozu internetového obchodu KNIFESTOCK zpracováváme pouze ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro vytvoření objednávky a jsou označeny jako povinná pole při objednávkovém procesu - zejména jméno a příjmení, adresa doručení, telefonní a emailový kontakt.

V případě kontaktování nás přes kontaktní formulář zpracováváme pouze ty osobní údaje, které jsou označeny jako povinné.

 Více informací o ochraně osobních údajů a cookies naleznete zde.

Byl jsem spokojený s nákupem, kde Vás mohu ohodnotit?

To rádi slyšíme. Své pozitivní hodnocení nám víte zanechat:

  1. Při konkrétním produkte na naší stránce, který jste si zakoupili
  2. Na Heuréce - kliknutí na logo ověřený obchod nebo přímou zde: https://obchody.heureka.cz/knifestock-cz/recenze/
  3. Přidáním recenze na Google Maps pod některou z našich kamenných provozoven 
    1. Armyshop Bratislava
    2. Lovec Aupark Bratislava

Děkujeme za Vaši spokojenost a těšíme se na další Váš nákup.

Máte jinou otázku? napište nám

Pokud máte specifický dotaz využijte prosím formulář v pravé části, na který se Vám budeme snažit co nejrychleji odpovědět.

Fakturační údaje

SHADOW Slovakia s.r.o.
Cabajská 42, 949 01 Nitra
IČO 50231111
DIČ 2120318211
IČ DPH SK2120318211
Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, odd. Sro, vl.č.40399 / N

Bankovní spojení

FIO banka
IBAN CZ11 2010 0000 0024 0181 6018
SWIFT FIOBCZPP